Úvodní strana » Magazín Lékárna.cz » Články a blogy » Spalovače tuků

Spalovače tuků

Pohyb Hubnutí Ženy

Spalovače tuků vám pomohou zvládnout boj s přebytečnými kily bez hladovění, trápení a únavy. Poradíme vám, které jsou účinné.

Spalovače tuků

Jak fungují spalovače tuku

Spalovače tuků fungují různými způsoby při nichž dochází k navýšení výdeje energie organismu. Jde buď o zvýšení termoregulace, kdy tělo začne vytvářet více tepla a tím spotřebovává energii, nebo jde o zlepšení využití zdrojů energie z tuků (podporují jejich spalování). Je třeba se současně ale zaměřit na úpravu stravy a zvýšení pohybové aktivity.

Naše tipy

Advance Garsin je doplněk stravy s obsahem přírodních látek jako je garcinia cambogia a zelený čaj zvýšením metabolismu ovlivňují množství tuků v těle. Hubnoucí snahu je vhodné podpořit zvýšením pohybové aktivity a vyváženým odlehčeným jídelníčkem. Bylinné kapky kombinující tradiční byliny jako je pýr, pampeliška a svízel nebo tužebník s bylinkami podporující metabolismus tuků jako je garcinia cambogia, yerba maté nebo zelený čaj svými účinky podporují kontrolu tělesné hmotnosti a hubnutí. (PharmDr. Kamila Horníčková)

Mezi osvědčené spalovače tuků řadíme různé látky:

Kofein a thein

Kofein i thein najdeme v guaraně a zeleném čaji. Guarana (Paullinia cupana) je jihoamerická rostlina s přirozeným obsahem kofeinu a dalších energetických látek, např. teobrominu a teofillinu. Všechny tyto složky mají známý a prokázaný účinek – jsou to stimulanty centrálního nervového systému, což se projevuje odstraněním psychické a fyzické únavy, chutí k pohybu a zlepšením tělesného výkonu. Současně podporují vitalitu, stimulalci fyzického i duševního výkonu a kontrolu tělesné hmotnosti. Zelený čaj (Camellia sinensis) má kromě jiného i silné antioxidační vlastnosti. Obsahuje specifickou kombinaci účinných látek – katechinů, polyfenolů a kofeinu. 

Synefrin

Hlavním zdrojem synefrinu je pomerančovník hořký (Citrus aurantium) používán především v tradiční čínské medicíně. Pomerančovník hořký podporuje metabolismus tuků, kontrolu tělesné hmotnosti a chuti k jídlu.

Rosavin

Rhodiola rosea produkuje tuto účinnou látku, která podporuje fyzický i duševní výkon a kondici. Přispívá k normálnímu fungování krevního oběhu a trávení.

L-karnitin

Zajišťuje přenos mastných kyselin do mitochondrií - místa jejich spalování v buněčných strukturách. Je účinný pouze při fyzické aktivitě a začíná působit zhruba po 30 minutách aktivního pohybu. Pokud při formováním postavy vsadíte na L-karnitin jako doplněk stravy, dbejte na složení z těch nejkvalitnějších surovin! Pouze tak můžete dosáhnout těch nejlepších výsledků. U nás se vyrábí několik druhů s obsahem od 500 mg – až 1000 mg v jedné dávce.

Kyselina hydroxycitronová (HCA)

Za zmínku stojí také rostlina Garcínia Cambogia, původem z Indie a jihovýchodní Asie. Obsahuje účinnou látku - kyselinu hydroxycitronovou (HCA). Tato rostlinka působí příznivě na metabolismus tuků, kontrolu tělesné hmotnosti a tím i hubnutí. Udržuje apetit a tím kontrolu chuti k jídlu. Jako účinná denní dávka bývá uváděno 1000-2000 mg HCA.

CLA 

CLA konjugovaná kyselina linolová zamezuje vstřebávání tuků z potravy. Doporučuje se užívat dlouhodobě, její účinnost se projeví až za několik týdnů.

EGCG 

EGCG je výtažek z listů zeleného čaje. Potlačuje enzym, který brání odbourávání katecholaminů (přírodní antibakteriální látky).

Chrom

Chrom se podílí na udržení normální hladiny cukru v krvi a tím udržuje přirozenou chuť k jídlu. Při správné hladině chromu v krvi se tělo nedostává do extrémních výkyvů hladiny cukru v krvi a tím se nedostáváme do stavů nekontrolovatelného jezení a podrážděnosti. Chrom dále přispívá ke správnému fungování metabolismu všech živin v těle. Potřeba chromu se zvyšuje při sportovních výkonech.

Náš tip

Je třeba si především uvědomit, že beze změny životního stylu (zejména svého jídelníčku a dostatečné fyzické aktivity) se budeme nadbytečných kilogramů jen těžce zbavovat. Pokud se rozhodnete pro sebe něco udělat, upravte jídelníček a víc se hýbejte!

Veškerá zdravotní, výživová či léčebná tvrzení jsou v rámci legislativy EU výrazně omezena. Při tvorbě článků smíme vycházet pouze ze schválených tvrzení, která uvádí platná legislativa. 

Nahoru
OK
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Zjistit více
Zpracovávám