Lékárna.cz

Kdo jsme

Lékárna.cz je největší lékárenský e-shop ve střední Evropě a významný regionální zaměstnavatel na Chrudimsku. Vznikla v roce 1999. Původně informační portál o lécích je dnes třetím největším prodejcem volně prodejného lékárenského sortimentu v ČR. Kromě toho má i širokou nabídku dermokosmetiky, domácích diagnostických testů, zdravých potravin. Lékárna.cz také připravuje svým informační zázemí ke svému sortimentu a provozuje lékárenskou poradnu. „Lékárna.cz je kvalitní online lékárník, který je kdykoli po ruce a připravený pomoci každému ke zdraví,“ říká PharmDr. Vladimír Finsterle, její zakladatel. Za dobu svého působení na online trhu umožnila zákazníkům řadu unikátních služeb, například vlastní aplikace pro iOS i Android a hlasové vyhledávání.

Lékárna.cz sídlí v Chrudimi, moderní logistické zázemí má v Píšťovech, odkud distribuuje objednávky do celé ČR a  na Slovensko

Benefity

  • Přátelský kolektiv

    Přátelský kolektiv

    Je pro nás důležité, aby se naši zaměstnanci v práci cítili dobře a tomu určitě dopomáhá náš přátelský kolektiv.

  • Pracovní poměr na míru

    Pracovní poměr na míru

    Sladíme vaše možnosti s našimi požadavky, nabízíme různé typy pracovních poměrů.

  • Mzdové ohodnocení

    Mzdové ohodnocení

    Dokážeme ocenit práci našich kolegů. Jejich mzdové ohodnocení roste se zkušenostmi a zápalem pro věc.

  • Homeoffice

    Homeoffice

    Někdy se hodí pracovat z domova, a tak našim zaměstnancům (u pozic kde je to možné) nabízíme možnost Homeoffice.

  • Dovolená

    Dovolená

    Našim zaměstnancům poskytujeme týden dovolené navíc.

  • Slevy na sortiment

    Slevy na sortiment

    Našim zaměstnancům nabízíme zajímavé zaměstnanecké slevy na sortiment produktů z naší nabídky na Lékárna.cz.

  • Vánoční večírky a Teambuildingy

    Vánoční večírky a Teambuildingy

    Ke konci roku je dobré se zastavit a potkat se s kolegy i jinak než na pracovním meetingu. Vypnout telefony, počítače, trochu se pobavit, dobře se najíst a napít, právě proto pořádáme pro naše zaměstnance vánoční večírky. Během roku jednotlivé týmy organizují teambuildingy. Zaměstnanci tak společně se svými nadřízenými vyráží mimo kancelář a věnují se různým aktivitám, které například zlepší spolupráci nebo komunikaci v týmu.

  • Výhodnější telefonní tarif pro rodinné příslušníky

    Výhodnější telefonní tarif pro rodinné příslušníky

    Když je možné ušetřit nějakou tu korunu, proč toho nevyužít. Nabízíme možnost převodu tel.čísla rodinných příslušníků pod naši společnost a získat tak výhodnější ceny tarifů pro volání či data.

  • Moderní kanceláře a logistické centrum

    Moderní kanceláře a logistické centrum

    Chceme, aby se naši zaměstnanci v kancelářích cítili spokojeně. Moderní, čisté a bezpečné, takové jsou naše kanceláře.

    Naše logistické centrum neustále rozšiřujeme a modernizujeme. Všichni zaměstnanci logistického centra mají k dispozici moderní sociální i kuchyňské zázemí. Pamatujeme i na cyklisty kolárnou, řidiče parkovištěm a gurmány bufetem v areálu pracoviště.

  • Vzdělávání na míru

    Vzdělávání na míru

    Vzdělávání je důležitou složkou pracovního života a profesního růstu. Chceme, aby naši zaměstnanci šli s dobou a byli tak špičkou ve svém oboru, proto jim dáváme možnost vzdělávat se. Disponujeme e-learningovým vzdělávacím systémem a využíváme další externí a interní možnosti vzdělávání na míru. Zaměřujeme se na oblast profesní odbornosti, kongresy ale i na soft skills. Veškeré vzdělávání je pro naše zaměstnance zdarma.

  • Volnočasová karta - Flexi Pass CARD

    Volnočasová karta - Flexi Pass CARD

    I zábavou živ je člověk, proto máme možnost poskytnout finanční benefit pro volný čas. Flexi Pass Card Vám umožní zaplatit za služby a zboží v oblasti volnočasových aktivit.

  • Věrnostní program

    Věrnostní program

    Vážíme si zaměstnanců, kteří s námi spolupracují dlouhodobě a oceňujeme je v rámci věrnostního programu.

  • Práce na rodičovské dovolené

    Práce na rodičovské dovolené

    Spojení role rodiče a zároveň zaměstnance a tím udržení profesní odbornosti podporujeme programem pro maminky s možností pracovat v rámci svých možností i v době rodičovské dovolené.

  • Členský příspěvek ČLnK

    Členský příspěvek ČLnK

    Zvyšování odbornosti našich lékárníků podporujeme hrazením členských příspěvků ČLnK.

  • Pracovní oděvy

    Pracovní oděvy

    Součástí firemní kultury je i příspěvek na pracovní oblečení zaměstnanců specifických provozů.

  • Stravenková karta Gastro Pass Card

    Stravenkový paušál

    Dobré jídlo je základem zdraví a správného naladění a proto poskytujeme našim zaměstnancům stravné ve výši 100 Kč na den formou stravenkového paušálu. 55% z této částky je náklad firmy a 45% si hradí zaměstnanec.

Chcete u nás pracovat i vy?

  • Prošli jste nabídku volných pracovních pozic a nic Vám nesedí?

  • Chcete dělat něco smysluplného? Máte hlavu plnou nápadů a chybí Vám prostor pro jejich realizaci?

  • Kontaktujte nás, třeba společně něco vymyslíme.
    Těšíme se na Vaši zprávu.

Kontakt

Mgr. Jana Poláková

Mgr. Jana Poláková
HR manager
+420 724 600 726
zamestnani@lekarna.cz

Radka Dzian

Radka Dzian
HR/Office Specialista
+420 724 600 705
zamestnani@lekarna.cz

Dovolujeme si upozornit vás na skutečnost, že zasláním životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů pro potřeby společnosti Pears Health Cyber.

Kde nás najdete

Sídlo firmy
(vedení, nákup, marketing)

Pears Health Cyber, s.r.o.
DOCK01
Voctářova 2449/5
180 00 Praha 8 – Libeň

Sídlo firmy

Nákup, marketing, logistika, IT a účtárna

Pardubická 528
537 01 Chrudim

Nákup, marketing, logistika, IT a účtárna

Distribuční centrum

Píšťovy 864
537 01 Chrudim

Distribuční centrum

Osobní odběr - Lékárna Prima

Fibichova 41
537 01 Chrudim
Po-pá: 8-12, 12.30-17 hod.

Osobní odběr - Lékárna Prima

Jak to u nás chodí

V rámci náboru nových zaměstnanců do naší společnosti aktualizujeme pravidelně nabídku pracovních pozic.

Na každý zaslaný životopis reagujeme poděkováním za zájem o práci v naší společnosti.

Vhodné uchazeče zveme obratem na osobní pohovory, na kterých si společně odpovídáme na otázky související s nástupem uchazeče do pracovního poměru a mapujeme konkrétní pracovní den dle hledané pozice.

Výběrové řízení vedeme v rámci maximální efektivnosti, otevřené komunikace a vzájemného respektu včetně dodržování pravidel GDPR.

Po nástupu nový zaměstnanec prochází adaptačním procesem a průvodcem touto dobou je personální oddělení společně se zkušeným kolegou nebo kolegyní v roli mentora.

Rychlé a kvalitní zapracování nováčka je prioritou a jedním ze stavebních kamenů naší firemní kultury.