1.1. Tato pravidla (dále jen „pravidla služby Garance“) se vztahují výlučně k uplatnění práv vyplývajících ze služby Garance dobré rady (dále jen „služba Garance“) jak bude popsána níže.
1.2. Poskytovatelem služby Garance je provozovatel www.lekarna.cz spol. PEARS HEALTH CYBER, s.r.o., se sídlem Voctářova 2449/5, Libeň, 180 00 Praha 8, IČO: 25784684, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spis. zn. C 69981 (dále jen „prodávající“).
1.3. Platnost ustanovení obchodních podmínek (www.lekarna.cz/obchodni-podminky-garance-dobre-rady), včetně definic užívaných pojmů a zkratek, není těmito pravidly služby Garance dotčena. V případě, kdy tato pravidla služby Garance upravují určitá práva a povinnosti již upravená obchodními podmínkami, mají ustanovení těchto pravidel služby Garance přednost.
2.1. Podle § 85 odst. 2 písm. d) zákona o léčivech je prodávající povinen v rámci zásilkového výdeje léčivých přípravků zajistit informační službu poskytovanou farmaceutem. V rámci této informační služby jsou odpovědnými pracovníky prodávajícího poskytovány rady a konzultace týkající se výběru a užívání volně prodejných humánních léčivých přípravků a zdravotnických prostředků.
2.2. Předmětem služby Garance je za podmínek stanovených dále v těchto pravidlech služby Garance, závazek prodávajícího kupujícímu k vrácení kupní ceny volně prodejného humánního léčivého přípravku nebo zdravotnického prostředku zakoupeného na základě rady pracovníka prodávajícího (výlučně farmaceuta s odpovídajícím vysokoškolským vzděláním) poskytnuté přes email či chat dostupný na webových stránkách prodávajícího (www.lekarna.cz). Služba Garance se nevztahuje na homeopatické léčivé přípravky. Účelem služby Garance není nabádání ke zvýšené či nevhodné a neúčelné spotřebě léčivých přípravků.
2.3. Služba Garance je dostupná od 21. října 2021 do odvolání ze strany poskytovatele. Prodávající si však vyhrazuje právo službu Garance předčasně ukončit či změnit dle vlastního uvážení.
3.1. Kupující má nárok na vrácení kupní ceny při splnění následujících podmínek.
4.1. Zpracování osobních údajů a veškeré informace o právech kupujících v souvislosti se zpracováním jejich osobních údajů pro službu Garance a v souvislosti s ní, včetně zpracování zvláštních kategorií osobních údajů v podobě údajů o zdravotním stavu je upraveno v dokumentu „Ochrana osobních údajů služby Garance dobré rady“ dostupném www.lekarna.cz/osobni-udaje.
5.1. Tato pravidla služby Garance budou po celou dobu platnosti služby Garance dostupná na webové stránce www.lekarna.cz.
5.2. Využití služby Garance je dobrovolné. Jejím využitím uděluje kupující na www.lekarna.cz svůj souhlas s těmito pravidly služby Garance a zavazuje se je plně dodržovat. Kupující rovněž bere na vědomí veškeré informace o zpracování osobních údajů uvedených v dokumentu „Ochrana osobních údajů služby Garance dobré rady“ dostupném www.lekarna.cz/osobni-udaje/. Práva a povinnosti vznikající v souvislosti se službou Garance, která nejsou upravená v těchto pravidlech služby Garance, nebo v obchodních podmínkách, se řídí právními předpisy České republiky.
5.3. Prodávající si vyhrazuje právo změnit pravidla služby Garance či dobu jejího trvání bez udání důvodů a stanovení náhrady, a to bez jakýchkoliv nároků kupujících vůči prodávajícímu. Každá taková změna pravidel služby Garance bude vyhlášena stejným způsobem jako tato pravidla služby Garance.
5.4. Orgánem oprávněným k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů vzniklých v souvislosti s využitím služby Garance kupujícím, který je fyzickou osobou – spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, na jejíchž webových stránkách (www.coi.cz) kupující nalezne mimo jiné údaje o způsobu a podmínkách mimosoudních řešení sporů, když toto řízení může být zahájeno pouze na základě návrhu kupujícího a poté, když se mu nepodaří spor vyřešit přímo s prodávajícím. Formulář návrhu na zahájení řízení o mimosoudním řešení spotřebitelského sporu je dostupný na internetových stránkách České obchodní inspekce.
5.5. Kupující, který je fyzickou osobou – spotřebitelem, má dále právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce webgate.ec.europa.eu. Postup mimosoudního řešení sporu není mediací podle zák. č. 202/2012 Sb., o mediaci, ani rozhodčím řízením podle zák. č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízení a výkonu rozhodčích nálezů, ve znění pozdějších předpisů, a jeho využitím není dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.
Nejdříve se musíte přihlásit.
Pro zaslání nového hesla je nutné zadat e-mailovou adresu, kterou jste zadali při své registraci. Na tento e-mail vám pošleme odkaz, pomocí kterého si budete moci zadat nové heslo.