Lékárna.cz

V košíku je osm nových tlačítek

Ode dneška můžete na Lékárně.cz zaplatit novou pohodlnou metodou: Okamžitou platbou online přes systém PayU. Jednoduše se z košíku prokliknete do svého internetového bankovnictví, kde už na vás čeká vyplněný příkaz k platbě. Ta ale dorazí na rozdíl od běžné platby okamžitě, takže můžeme zboží hned chystat.

První a největší internetová Lékárna.cz opět rozšířila komfort pro zákazníky – a 35% meziměsíční nárůst online plateb ihned po spuštění potvrzuje, že rozšířit možnosti online plateb byl dobrý krok. „Lidé se postupně přesouvají k praktickým platbám, okamžité platby online přes PayU začali téměř okamžitě používat ve stejné míře jako zavedené platby platební kartou, což považuji za úspěch,” komentuje platební novinky na největší internetové lékárně její ředitel Karel Klodner.

Lékárna.cz má tedy nyní kromě rostoucí sítě odběrních míst (má jich nyní celkem 51) také více možností online plateb a tím se i zrychluje dodání zásilek touto cestou zaplacených. Zákazníci mají nyní k dispozici systém PayU, tedy osm platebních tlačítek největších bank, při jejich použití nemusejí vyplňovat číslo účtu, variabilní symbol, částku. Lékárna.cz tedy aktuálně disponuje nejširší nabídkou platebních nástrojů, od okamžitých online plateb, po hotovost při převzetí zásilky na dobírku nebo převodem, hotově či platební kartou při osobním odběru. Akceptuje také benefitní poukázky celkem šesti poskytovatelů.

„Platbu vidíme na našem účtu také hned, takže pokud je objednané zboží skladem, ihned ho odesíláme a zákazník ho může mít doma třeba hned druhý den”, říká Karel Klodner, obchodní ředitel Lékárna.cz. Na internetu je nejčastějším způsobem platby dobírka a hned za ní platba bankovním převodem. Meziročně však roste užívání plateb kartou na internetu a osobní platba při převzetí zboží. 

„Většina našich zákazníků také stále dává přednost platbě hotovostí při odběru zboží, ale pomalu se přesouvají ke komfortu online rychlých plateb. I když všeobecně jsou milovníky těchto plateb muži, u nás je více užívaly ženy”, dodává Karel Klodner. Ať už ženy motivovala zvědavost nebo velikonoční soutěž o zájezd, faktem je, že ženy jsou nejsilnější cílovou skupinou internetové lékárny, kde nakupují hlavně drogerii a kosmetiku.

DOPRAVA ZDARMA

k nákupu nad 599 Kč

Přihlaste se k odběru novinek
a slevový kód vám pošleme e-mailem.