Předvánoční a vánoční provoz 2019
S objednávkami pod stromeček neváhejte! Dopravci mají v tomto období plné ruce práce, a tak by nemuseli dopravit dárky vašim nejbližším včas. Nenechávejte nic na poslední chvíli.
Jak to bude s doručením
Pokud chcete, aby vám dárky dorazily pod stromeček včas, zkontrolujte datum odeslání ze skladu - uvádíme ho u každého produktu a vidíte ho i v košíku. Asi vás nepřekvapí, že datum odeslání celé objednávky se řídí její "nejpomalejší" položkou, na kterou ty "rychlejší" musejí ve skladu počkat.
Termín doručení uvádíme jako předpokládaný - je už plně v rukou našich dopravců.
Zásilkovna a kurýr InTime obvykle nápor vánočních zásilek zvládají dobře - zásilky, které od nás převezmou v úterý 17. prosince, by měli stihnout doručit do Vánoc.
Česká pošta avizuje, že zásilky, které by měli doručit do druhého dne, doručí až za 2-3 dny.
O tom, jak na tom jednotliví dopravci s doručováním aktuálně jsou, vás informujeme také přímo u výběru způsobu dopravy v druhém kroku nákupního procesu.
Poslední termín pro objednávky dárků
Pokud si chcete být jistí, že dárky pod stromeček dorazí - objednat byste je měli do 17. prosince. Pokud si chcete trochu potrénovat nervy, nechte všechno na tu nejposlednější chvíli a objednejte dárky v pátek 20. 12. do 14 hod. :-) To je ten nejzazší termín pro objednávky, které bychom měli ještě stihnout předat dopravcům před Vánocemi. Ale pozor - pak už je vše jen na nich! Vybrat byste měli navíc jen to zboží, které máme skladem (ani "skladem do 24 hodin" už se nestihne).
Objednávky, které pošlete v pátek 20. 12. po 14 hod. , vyřídíme až mezi svátky, případně po Novém roce. Sklad bude dostupné zboží odbavovat i v pátek 27. 12., v pondělí 30. 12. pak bude inventura. Pokud tedy chcete mít zboží doma před Silvestrem, opět pozorně sledujte očekávané datum odeslání ze skladu.
Když se potřebujete poradit s našimi lékárníky
I naši lékárníci si potřebují odpočinout a strávit vánoční svátky s rodinami a cukrovím, a proto bude poradna v provozu do pátku 20. 12. Na další zprávy s dotazy pak budou reagovat v pracovní dny mezi svátky. Do běžného režimu se poradna vrátí opět po Novém roce.
Jak bude fungovat Zákaznické centrum
Operátorky zákaznického centra, které odpovídají na vaše dotazy k objednávkách či dostupnosti zboží, řeší reklamace a další nestandardní situace, zastihnete na telefonním čísle 466 444 233 a na e-mailu v pracovních dnech od 7 do 17 hodin, a to až do pátku 20. 12.
Protože si i naše operátorky potřebují odpočinout od mailů a telefonátů, nebude naše zákaznické centrum mezi svátky k dispozici.
Přejeme vám klidné prožití vánočních svátků a těšíme se na vás opět v roce 2020!
Vaši Lékárníci