Lékárna.cz

Předvánoční a vánoční provoz 2019

S objednávkami pod stromeček neváhejte!  Dopravci mají v tomto období plné ruce práce, a tak by nemuseli dopravit dárky vašim nejbližším včas. Nenechávejte nic na poslední chvíli.

Jak to bude s doručením

Pokud chcete, aby vám dárky dorazily pod stromeček včas, zkontrolujte datum odeslání ze skladu - uvádíme ho u každého produktu a vidíte ho i v košíku. Asi vás nepřekvapí, že datum odeslání celé objednávky se řídí její "nejpomalejší" položkou, na kterou ty "rychlejší" musejí ve skladu počkat.

Termín doručení uvádíme jako předpokládaný - je už plně v rukou našich dopravců.

Zásilkovna a kurýr InTime obvykle nápor vánočních zásilek zvládají dobře - zásilky, které od nás převezmou v úterý 17. prosince, by měli stihnout doručit do Vánoc. 

Česká pošta avizuje, že zásilky, které by měli doručit do druhého dne, doručí až za 2-3 dny.  

O tom, jak na tom jednotliví dopravci s doručováním aktuálně jsou, vás informujeme také přímo u výběru způsobu dopravy v druhém kroku nákupního procesu.

Poslední termín pro objednávky dárků

Pokud si chcete být jistí, že dárky pod stromeček dorazí - objednat byste je měli do 17. prosince. Pokud si chcete trochu potrénovat nervy, nechte všechno na tu nejposlednější chvíli a objednejte dárky v pátek 20. 12. do 14 hod. :-) To je ten nejzazší termín pro objednávky, které bychom měli ještě stihnout předat dopravcům před Vánocemi. Ale pozor - pak už je vše jen na nich! Vybrat byste měli navíc jen to zboží, které máme skladem (ani "skladem do 24 hodin" už se nestihne).

Objednávky, které pošlete v pátek 20. 12. po 14 hod. , vyřídíme až mezi svátky, případně po Novém roce. Sklad bude dostupné zboží odbavovat i v pátek 27. 12., v pondělí 30. 12. pak bude inventura. Pokud tedy chcete mít zboží doma před Silvestrem, opět pozorně sledujte očekávané datum odeslání ze skladu.

Když se potřebujete poradit s našimi lékárníky

I naši lékárníci si potřebují odpočinout a strávit vánoční svátky s rodinami a cukrovím, a proto bude poradna v provozu do pátku 20. 12.  Na další zprávy s dotazy pak budou reagovat v pracovní dny mezi svátky. Do běžného režimu se poradna vrátí opět po Novém roce. 

Jak bude fungovat Zákaznické centrum

Operátorky zákaznického centra, které odpovídají na vaše dotazy k objednávkách či dostupnosti zboží, řeší reklamace a další nestandardní situace, zastihnete na telefonním čísle 466 444 233 a na e-mailu v pracovních dnech od 7 do 17 hodin, a to až do pátku 20. 12. 

Protože si i naše operátorky potřebují odpočinout od mailů a telefonátů, nebude naše zákaznické centrum mezi svátky k dispozici.

Přejeme vám klidné prožití vánočních svátků a těšíme se na vás opět v roce 2020!

CHCI NAKOUPIT DÁRKY VČAS

Vaši Lékárníci

DOPRAVA ZDARMA

k nákupu nad 599 Kč

Přihlaste se k odběru novinek
a slevový kód vám pošleme e-mailem.