Vyzařuje sebevědomí a zdůrazňuje smyslně emocionální stránku mužského charakteru.
Skladem zítra Ve středu 26. 3. odešleme, u vás ve čtvrtek 27. 3.
Značka Hugo Boss však na vavřínech neusíná a nadále tvoří velmi moderní vůně. Špičkou však pravděpodobně doposud zůstává Boss No. 6 z roku 1998. Vůně, která svůj úspěch (jedna z pěti nejprodávanějších mužských vůní) téměř zaspala. Reklamní kampaň při uvedení nebyla příliš silná a tak se kombinace cedru se zvláštním podtónem hřebíčku a mechu, dotvořená jablkem, bergamotovou silicí a skořicí stávala u spotřebitelů oblíbenou poněkud pomaleji, než by si zasloužila. Nakonec však právem zvítězila a stala se synonymem úspěšného moderního evropského muže. Stejně jako celá současná produkce značky Hugo Boss.
Úspěšný muž nové éry - cílevědomý, úspěšný se zdravou dávkou sebedůvěry. výrazná mužná vůně definuje novým způsobem úspěch. Vyzařuje sebevědomí a zdůrazňuje smyslně emocionální stránku mužského charakteru.
Složení
Hlava: citrusové plody, dráždivě jablko, sladká skořice, bergamot
Srdce: geranium, hřebíček, mechové tóny
Základ: cedr, santalové dřevo, vetiver, olivové dřevo
Na dotaz vám odpoví jeden z našich specialistů
Mgr. Zdenka Morvai
Mgr. Ondřej Pleskot
Mgr. Pavla Horáková
PharmDr. Kamila Horníčková
Pro přidání položky do oblíbených musíte být přihlášeni.
Nejdříve se musíte přihlásit.
Pro zaslání nového hesla je nutné zadat e-mailovou adresu, kterou jste zadali při své registraci. Na tento e-mail vám pošleme odkaz, pomocí kterého si budete moci zadat nové heslo.