Nastavení cookies: Aby web zůstal tak, jak ho znáte

Abyste na našich stránkách rychle našli to, co hledáte, ušetřili spoustu klikání a nezobrazovaly se vám reklamy na věci, které vás nezajímají, potřebujeme od Vás souhlas se zpracováním souborů cookies, tj. malých souborů, které se ukládají ve vašem prohlížeči.

Podle cookies vás na našich stránkách poznáme a zobrazíme vám je tak, aby fungovaly správně a dle vašich preferencí.
Upozorňujeme, že údaje ze souborů cookies mohou být použity také v personalizovaných reklamách. Pokud nesouhlasíte, můžete povolit pouze nezbytné soubory cookies. Projděte si podrobný přehled cookies a podmínky jejich užívání .

Lékárna.cz

Zákazníci preferují osobní odběr a odborné poradenství před výdejními boxy

Při analýze způsobů dopravy léků v jednotlivých městech zjistila Lékárna.cz, že navzdory pohodlí výdejních boxů dávají zákazníci přednost osobnímu odběru kvůli možnosti konzultace s lékárníkem, což vedlo k novému konceptu v nabídce služeb.Lékárna.cz v období od května 2023 do dubna 2024 porovnávala způsoby dopravy zásilek v jednotlivých městech. Například v Chrudimi, kde provozuje kamennou lékárnu, preferuje téměř 56 % zákazníků osobní vyzvednutí objednávky na prodejně.

Sdílet
Naproti tomu třeba v Havlíčkově Brodě, kde možnost osobního odběru v lékárně není, jsou rovnoměrně využívány ostatní způsoby doručení jako výdejní boxy (38,4 %), možnost doručení domů (26,1 %), nebo výdejny dopravců (14,6 %). Podstatné ovšem je, že v Chrudimi celkový počet objednávek (2810) výrazně převyšuje velikostně srovnatelný Havlíčkův Brod (1818). Možnost konzultovat své potřeby s odborníky má tedy vliv i na celkový počet objednávek. Proto Lékárna.cz nabízí online poradnu a nově i Lékový audit, který prověří správnou kombinaci předepsaných léků a doplňků stravy.Možnost konzultace s lékárníkem jako klíč k vyšší spokojenosti zákazníkůNavzdory pohodlí a praktičnosti výdejních boxů, má většina zákazníků tendenci preferovat osobní interakci s lékárníkem. Hlavním důvodem je možnost konzultace a získání odborných rad ohledně užívání léků, vedlejších účinků či potenciálních interakcí s jinými léky. Lidé cítí důvěru v to, že jejich léky byly správně připraveny a zkontrolovány. To potvrzuje i Mgr. Pavla Horáková, vedoucí online poradny Lékárna.cz: „V kamenné lékárně je lepší komunikace, protože zákazníka vidíme, jak se tváří, jak reaguje a dle toho lze lépe vést komunikaci tak, abychom zákazníkovi poskytli maximum informací k jeho spokojenosti.“Online konzultace s lékárníkem jako přidaná hodnotaLékárna.cz nabízí víc než jen doručení léků. Zákazníci nyní mohou získat cenné rady od zkušených lékárníků prostřednictvím online poradny. „V online poradně se často objevují i dotazy, které v kamenné lékárně lidé moc řešit nechtějí – tzn. dotazy intimního charakteru,“ zmiňuje Pavla Horáková další výhodu online služeb. Nově si mohou zákazníci nechat vypracovat profesionální Lékový audit, ideální pro ty, kteří hledají pohodlí online komunikace a odbornou péči jako v kamenné lékárně. Lékárna.cz tak potvrzuje svou pozici moderní lékárny s vysokou úrovní odborné péče.
Mgr. Romana Žatecká

Mgr. Romana Žatecká

2. září 2024
Máte další otázky, potřebujete jiné informace? Napište mi!

DOPRAVA ZDARMA

k nákupu nad 599 Kč

Přihlaste se k odběru novinek
a slevový kód vám pošleme e-mailem.