Nastavení cookies: Aby web zůstal tak, jak ho znáte

Abyste na našich stránkách rychle našli to, co hledáte, ušetřili spoustu klikání a nezobrazovaly se vám reklamy na věci, které vás nezajímají, potřebujeme od Vás souhlas se zpracováním souborů cookies, tj. malých souborů, které se ukládají ve vašem prohlížeči.

Podle cookies vás na našich stránkách poznáme a zobrazíme vám je tak, aby fungovaly správně a dle vašich preferencí.
Upozorňujeme, že údaje ze souborů cookies mohou být použity také v personalizovaných reklamách. Pokud nesouhlasíte, můžete povolit pouze nezbytné soubory cookies. Projděte si podrobný přehled cookies a podmínky jejich užívání .

Lékárna.cz

Uplatněte ePoukaz jednoduše online!

Zadejte 9místný kód svého ePoukazu do online formuláře a objednejte si zdravotnické prostředky a pomůcky. Do košíku si přidejte i své oblíbené produkty z naší nabídky a my vám vše doručíme až domů.

Naskenujte QR kód ePoukazu
eVoucher

Jak ePoukaz funguje?

1

Máte ePoukaz od lékaře

Lékař vám vystavil ePoukaz na léčebnou, inkontinenční nebo ortopedickou pomůcku, který obsahuje 9místný indentifikační kód. ePoukaz můžete obdržet pomocí SMS zprávy do svého mobilu, emailem nebo formou tištěného poukazu.

2

Použijte kód ePoukazu

Vložte 9místný kód do našeho online formuláře. Ověříme jeho platnost a dostupnost předepsaných pomůcek a zobrazíme vám je.

3

Zvolte si množství a přidejte produkty z ePoukazu do košíku

U zobrazených zdravotních pomůcek zvolte množství a přidejte je do nákupního košíku. Vybrat si pak můžete i svůj běžný oblíbený sortiment a doplnit ho také do košíku.

4

Počkejte na doručení balíku

V nákupním košíku si zvolte typ dopravy a platby a vyčkejte na doručení zásilky.

Uplatnit ePoukaz

Výhody uplatnění ePoukazu u nás

Odborné poradenství

Naši lékárníci vám rádi poradí s užíváním zdravotnických pomůcek a v případě potřeby i s dalšími problémy, které se týkají vašeho zdraví.

Online objednávka

ePoukaz můžete uplatnit online z pohodlí domova.

Rychlé vyřízení

Zdravotnické pomůcky vám zašleme bez dlouhého čekání.

Doručení až k vám domů

Nemusíte vláčet objemné balíky inkontinenčních pomůcek z kamenné lékárny - doručíme vám je až ke dveřím. Navíc můžete objednávku spojit s nákupem sortimentu, který u nás běžně nakupujete.

Často kladené otázky

  • Co je to ePoukaz?

    ePoukaz je elektronická podoba lékařského předpisu, která slouží k vydání zdravotnických pomůcek či prostředků (např. inkontinenční pomůcky, stomické pomůcky, obvazový materiál nebo pomůcky pro sledování glukózy v krvi, tj. např. FreeStyle Libre). Vystavuje ji lékař a součástí je i unikátní 9místný kód (identifikátor), pomocí něhož si můžete pomůcky vyzvednout i online. Tento identifikační kód obdržíte od lékaře formou SMS do svého mobilního telefonu, emailem nebo jako tištěnou průvodku. Platnost je obvykle 30 dnů a vztahovat se na něj může částečná nebo plná úhrada zdravotní pojišťovny.

  • Co to je identifikátor a jak vypadá?

    Jde o 9místný alfanumerický kód, který je současně vyjádřen i QR kódem nebo EAN kódem. Pacient ho získá jako součást ePoukazu od svého lékaře buď jako SMS do mobilu, emailem nebo tištěným poukazem, na kterém je tento identifikátor uveden.

  • Jak uplatním ePoukaz na Lékárna.cz?

    Pokud máte ePoukaz s 9místným kódem, klikněte na záložku ePoukaz, vložte kód z ePoukazu, přihoďte si do nákupního košíku i svůj běžně kupovaný sortiment a objednejte vše najednou. Zásilka vám pak přijde rovnou domů. Doručování do výdejních míst (boxů či poboček) v tomto případě nelze zvolit, protože zdravotní prostředky a pomůcky podléhají speciálnímu zacházení.

  • Jak uplatním papírový poukaz?

    Pokud papírový poukaz neobsahuje 9místný indentifikátor, nemůžete ho, bohužel u nás uplatnit. V tomto případě musíte do kamenné lékárny.

  • Jak dlouho platí ePoukaz?

    ePoukaz vystavený lékařem platí obvykle 30 dní. Lékař může tuto platnost prodloužit až na 1 rok, pokud to uzná za vhodné.

  • Je nějaká pomůcka, kterou ePoukazem neuplatním?

    Online není možné objednat:

    • zdravotnické prostředky na papírový poukaz (pokud neobsahuje 9místný kód)
    • pomůcky vyžadující odborný dohled zdravotníka (např. sluchadla, injekčně podávané léky, dioptrické brýle)
    • nadrozměrná zařízení (např. invalidní vozíky)
    • pomůcky, které nejsou kompatibilní s technickými možnostmi e-shopu.
  • Jak zjistím co obsahuje ePoukaz?

    Poté, co vložíte 9místný kód do našeho online formuláře, objeví se vám seznam předepsaných zdravotních pomůcek či prostředků včetně jejich počtů.

  • Můžu uplatnit víc ePoukazů najednou?

    Ano, počet uplatňovaných ePoukazů není nijak omezen..

  • Můžu si vyzvednout online jen část zdravotních pomůcek předepsaných na ePoukazu?

    Ano, pokud chcete vyzvednou jen část předepsaných pomůcek, snížte jejich počet v nákupním košíku během svého procesu objednávky. Jakmile vložíte kód ePoukazu do formuláře, zobrazí se vám seznam předepsaných pomůcek a jejich počet. Znaménky + a - můžete tento počet upravit. Neobjednané pomůcky zůstávají na vašem ePoukazu do doby, do kdy si je vyzvednete a po dobu platnosti ePoukazu.

  • Můžu si objednat větší množství zdravotních pomůcek než to, které je uvedeno na ePoukazu?

    Bohužel, vyzvednout si více pomůcek na ePoukaz, který vám předepsal lékař, není možné.

  • Nedaří se mi objednat ePoukaz i když jeho platnost stále nevypršela. Proč?

    Důvod může být ten, že ePoukaz musí platit minimálně 1 pracovní den od okamžiku vaší objednávky, tj. např. ePoukaz platí do 4. 4. do půlnoci, objednávku tedy musíte udělat nejpozději 3. 4. do 23:59 hod.

  • Nedaří se mi uplatnit ePoukaz online. Proč?

    Důvodem může být to, že ePoukaz obsahuje neplatný kód (v případě, že ho lékař zruší) nebo nepodporovaný znak (např. 0, pomlčka, spojovník, háček, čárka, Z, Y), které systém nepodporuje kvůli možným chybám při načítání kódů čtečkami v kamenných lékárnách.

  • Můžu si u vás objednat jakoukoli pomůcku, která je předepsána v ePoukazu?

    Bohužel, některé zdravotnické pomůcky nelze v našem eshopu vydat vzhledem k platným právním předpisům (tj. prostředky, které aplikuje lékař) nebo proto, že jsou nadrozměrné (např. invalidní vozíky). Další prostředky nelze vydat vzhledem k technickým možnostem našeho online shopu. (např….)

  • Můžu zrušit objednávku pomůcek z ePoukazu, pokud už jsem ji odeslal/a?

    Objednávku můžete zrušit buď v potvrzovacím emailu s rekapitulací objednávky nebo pokud je její stav “V kompletaci.” Stav své objednávky zjistíte na stránce Stav objednávky. Pokud se tento stav změní, znamená to, že už objednávku balíme a expedujeme a zrušit ji není možné. ePoukaz v tomto případě už nelze uplatnit jinde. Pokud potřebujete poradit, obraťte se na naše Zákaznické centrum, tel. 466 444 233 (Po–Pá: 7:00–17:00).

  • Co mám dělat, když mě dopravce doručující zdravotní pomůcku z ePoukazu nezastihl doma a já si tuto zásilku nepřevzal/a?

    V tomto případě doporučujeme kontaktovat přímo dopravce a požádat ho o opětovné doručení. Pokud si objednávku pomůcek z ePoukazu nepřevezmete a vrátila by se nám zpět na sklad, jsme nuceni zdravotnické pomůcky zlikvidovat a objednávku stornovat. Váš jednou uplatněný ePoukaz už nelze znovu aktivovat!

  • Můžu reklamovat zdravotnické pomůcky z ePoukazu, pokud přišly poškozené nebo nefunkční?

    Ano, pokud je zdravotnická pomůcka objednaná online uplatněním ePoukazu vadná, můžete ji reklamovat. Postupujte dle běžného reklamačního procesu uvedeného ve Obchodních podmínkách. Takto reklamované pomůcky vám vyměníme nebo vám vrátíme peníze. Bohužel, opětovná aktivace ePoukazu není možná, protože výdej pomůcek už jednou proběhl. Pokud chcete odstoupit od kupní smlouvy z důvodu reklamované vady, další postup s vámi projednáme individuálně (kvůli úhradě od zdravotní pojišťovny, případně vydání nového ePoukazu lékařem). V tomto případě kontaktujte naše Zákaznické centrum.

  • Můžu vrátit objednaný ePoukaz bez udání důvodu (např. když si nevyzvednu zboží nebo odstoupím od kupní smlouvy během zákonné lhůty 14 dní při online prodeji?)

    Bohužel - právní předpisy, které regulují poskytování zdravotních služeb a výdej zdravotnických pomůcek neumožňují vrátit jednou vydané pomůcky z ePoukazu a ani znovu aktivovat plně vydaný ePoukaz. Jakmile jsou pomůcky z ePoukazu plně vydány, není tento ePoukaz možné uplatnit jinde.

  • Co mám dělat, když jsem omylem smazal nebo ztratil ePoukaz?

    Pokud jste ztratili kód ePoukazu, máte několik možností:

    • můžete si kód vyhledat ve svém lékovém záznamu přes Identitu občana
    • můžete požádat lékaře, který vám ePoukaz předepsal, o znovu sdělení kódu
    • můžete si pomůcky vyzvednout v kamenné lékárně nebo zdravotnických potřebách po předložení občanského průkazu
  • Můžete mi vydat zdravotnické pomůcky na ePoukaz na občanský průkaz?

    Bohužel ne. Na občanský průkaz si můžete vyzvednout zdravotnické pomůcky pouze v kamenných lékárnách nebo prodejnách zdravotních pomůcek.

  • Jaké nejčastější zdravotní pomůcky předepisují lékaři na ePoukaz?

    Lékaři běžně předepisují na poukaz nebo ePoukaz inkontinenční pomůcky, stomické pomůcky, pomůcky pro diabetiky (glukometry či zařízení FreeStyle Libre), obvazový materiál nebo kompresní punčochy.

Máte další dotaz?

Kontaktujte Zákaznické centrum

DOPRAVA ZDARMA

k nákupu nad 599 Kč

Přihlaste se k odběru novinek
a slevový kód vám pošleme e-mailem.