BLACK FRIDAY je tu!⚡Platí do středy 10. 12. 2025
Zadejte 9místný kód svého ePoukazu do online formuláře a objednejte si zdravotnické prostředky a pomůcky. Do košíku si přidejte i své oblíbené produkty z naší nabídky a my vám vše doručíme až domů.
Lékař vám vystavil ePoukaz na léčebnou, inkontinenční nebo ortopedickou pomůcku, který obsahuje 9místný indentifikační kód. ePoukaz můžete obdržet pomocí SMS zprávy do svého mobilu, emailem nebo formou tištěného poukazu.
Vložte 9místný kód do našeho online formuláře. Ověříme jeho platnost a dostupnost předepsaných pomůcek a zobrazíme vám je.
U zobrazených zdravotních pomůcek zvolte množství a přidejte je do nákupního košíku. Vybrat si pak můžete i svůj běžný oblíbený sortiment a doplnit ho také do košíku.
V nákupním košíku si zvolte typ dopravy a platby a vyčkejte na doručení zásilky.
Naši lékárníci vám rádi poradí s užíváním zdravotnických pomůcek a v případě potřeby i s dalšími problémy, které se týkají vašeho zdraví.
ePoukaz můžete uplatnit online z pohodlí domova.
Zdravotnické pomůcky vám zašleme bez dlouhého čekání.
Nemusíte vláčet objemné balíky inkontinenčních pomůcek z kamenné lékárny - doručíme vám je až ke dveřím. Navíc můžete objednávku spojit s nákupem sortimentu, který u nás běžně nakupujete.
ePoukaz je elektronická podoba lékařského předpisu, která slouží k vydání zdravotnických pomůcek či prostředků (např. inkontinenční pomůcky, stomické pomůcky, obvazový materiál nebo pomůcky pro sledování glukózy v krvi, tj. např. FreeStyle Libre). Vystavuje ji lékař a součástí je i unikátní 9místný kód (identifikátor), pomocí něhož si můžete pomůcky vyzvednout i online. Tento identifikační kód obdržíte od lékaře formou SMS do svého mobilního telefonu, emailem nebo jako tištěnou průvodku. Platnost je obvykle 30 dnů a vztahovat se na něj může částečná nebo plná úhrada zdravotní pojišťovny.
Jde o 9místný alfanumerický kód, který je současně vyjádřen i QR kódem nebo EAN kódem. Pacient ho získá jako součást ePoukazu od svého lékaře buď jako SMS do mobilu, emailem nebo tištěným poukazem, na kterém je tento identifikátor uveden.
Pokud máte ePoukaz s 9místným kódem, klikněte na záložku ePoukaz, vložte kód z ePoukazu, přihoďte si do nákupního košíku i svůj běžně kupovaný sortiment a objednejte vše najednou. Zásilka vám pak přijde rovnou domů. Doručování do výdejních míst (boxů či poboček) v tomto případě nelze zvolit, protože zdravotní prostředky a pomůcky podléhají speciálnímu zacházení.
Pokud papírový poukaz neobsahuje 9místný indentifikátor, nemůžete ho, bohužel u nás uplatnit. V tomto případě musíte do kamenné lékárny.
ePoukaz vystavený lékařem platí obvykle 30 dní. Lékař může tuto platnost prodloužit až na 1 rok, pokud to uzná za vhodné.
Online není možné objednat:
Poté, co vložíte 9místný kód do našeho online formuláře, objeví se vám seznam předepsaných zdravotních pomůcek či prostředků včetně jejich počtů.
Ano, počet uplatňovaných ePoukazů není nijak omezen..
Ano, pokud chcete vyzvednou jen část předepsaných pomůcek, snížte jejich počet v nákupním košíku během svého procesu objednávky. Jakmile vložíte kód ePoukazu do formuláře, zobrazí se vám seznam předepsaných pomůcek a jejich počet. Znaménky + a - můžete tento počet upravit. Neobjednané pomůcky zůstávají na vašem ePoukazu do doby, do kdy si je vyzvednete a po dobu platnosti ePoukazu.
Bohužel, vyzvednout si více pomůcek na ePoukaz, který vám předepsal lékař, není možné.
Důvod může být ten, že ePoukaz musí platit minimálně 1 pracovní den od okamžiku vaší objednávky, tj. např. ePoukaz platí do 4. 4. do půlnoci, objednávku tedy musíte udělat nejpozději 3. 4. do 23:59 hod.
Důvodem může být to, že ePoukaz obsahuje neplatný kód (v případě, že ho lékař zruší) nebo nepodporovaný znak (např. 0, pomlčka, spojovník, háček, čárka, Z, Y), které systém nepodporuje kvůli možným chybám při načítání kódů čtečkami v kamenných lékárnách.
Bohužel, některé zdravotnické pomůcky nelze v našem eshopu vydat vzhledem k platným právním předpisům (tj. prostředky, které aplikuje lékař) nebo proto, že jsou nadrozměrné (např. invalidní vozíky). Další prostředky nelze vydat vzhledem k technickým možnostem našeho online shopu. (např….)
Objednávku můžete zrušit buď v potvrzovacím emailu s rekapitulací objednávky nebo pokud je její stav “V kompletaci.” Stav své objednávky zjistíte na stránce Stav objednávky. Pokud se tento stav změní, znamená to, že už objednávku balíme a expedujeme a zrušit ji není možné. ePoukaz v tomto případě už nelze uplatnit jinde. Pokud potřebujete poradit, obraťte se na naše Zákaznické centrum, tel. 466 444 233 (Po–Pá: 7:00–17:00).
V tomto případě doporučujeme kontaktovat přímo dopravce a požádat ho o opětovné doručení. Pokud si objednávku pomůcek z ePoukazu nepřevezmete a vrátila by se nám zpět na sklad, jsme nuceni zdravotnické pomůcky zlikvidovat a objednávku stornovat. Váš jednou uplatněný ePoukaz už nelze znovu aktivovat!
Ano, pokud je zdravotnická pomůcka objednaná online uplatněním ePoukazu vadná, můžete ji reklamovat. Postupujte dle běžného reklamačního procesu uvedeného ve Obchodních podmínkách. Takto reklamované pomůcky vám vyměníme nebo vám vrátíme peníze. Bohužel, opětovná aktivace ePoukazu není možná, protože výdej pomůcek už jednou proběhl. Pokud chcete odstoupit od kupní smlouvy z důvodu reklamované vady, další postup s vámi projednáme individuálně (kvůli úhradě od zdravotní pojišťovny, případně vydání nového ePoukazu lékařem). V tomto případě kontaktujte naše Zákaznické centrum.
Bohužel - právní předpisy, které regulují poskytování zdravotních služeb a výdej zdravotnických pomůcek neumožňují vrátit jednou vydané pomůcky z ePoukazu a ani znovu aktivovat plně vydaný ePoukaz. Jakmile jsou pomůcky z ePoukazu plně vydány, není tento ePoukaz možné uplatnit jinde.
Pokud jste ztratili kód ePoukazu, máte několik možností:
Bohužel ne. Na občanský průkaz si můžete vyzvednout zdravotnické pomůcky pouze v kamenných lékárnách nebo prodejnách zdravotních pomůcek.
Lékaři běžně předepisují na poukaz nebo ePoukaz inkontinenční pomůcky, stomické pomůcky, pomůcky pro diabetiky (glukometry či zařízení FreeStyle Libre), obvazový materiál nebo kompresní punčochy.
Kontaktujte Zákaznické centrum
Nejdříve se musíte přihlásit.
Pro zaslání nového hesla je nutné zadat e-mailovou adresu, kterou jste zadali při své registraci. Na tento e-mail vám pošleme odkaz, pomocí kterého si budete moci zadat nové heslo.