Lékárna.cz

Zásady zpracování osobních údajů služby Garance dobré rady

1. Úvodní ustanovení a kontaktní údaje správce

1.1. Tyto Zásady zpracování osobních údajů služby Garance dobré rady („zásady“) se vztahují k podmínkám zpracování osobních údajů týkající se služby Garance dobré rady („služba Garance“).

1.2. Správcem osobních údajů je společnost PEARS HEALTH CYBER, s.r.o., se sídlem Voctářova 2449/5, Libeň, 180 00 Praha 8, IČO: 25784684, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spis. zn. C 69981 („správce“).

1.3. Vaše osobní údaje řádně chráníme tak, jak nám ukládá účinná právní úprava a tyto nepředáváme třetím osobám, ledaže jsme k tomu oprávněni. Vaše osobní údaje můžeme, pokud nám to ukládá právní předpis, předat orgánům dozoru, přičemž právní základ pro předání je plnění právní povinnosti. Vaše osobní údaje také můžeme v nezbytné míře zpřístupnit našim dodavatelům v souladu s požadovanými účely, a to výhradně zpracovatelům na základě příslušné smlouvy (hosting, IT a marketingové služby, přepravci, právní a účetní služby, auditoři).

1.4. Kontaktní údaje správce a pověřence jsou:

  • 1.4.1. Poštou: PEARS HEALTH CYBER, s.r.o., k rukám pověřence, se sídlem Voctářova 2449/5, Libeň, 180 00 Praha 8
  • E-mailem dpo@lekarna.cz.

1.5. Veškeré podmínky služby Garance jsou upravena Pravidly služby Garance dobré rady.

2. Dotazy

2.1. Účel: pokud nám položíte dotaz týkající se výběru a užívání volně prodejných humánních léčivých přípravků a zdravotnických prostředků, jsme povinni Vám v rámci zásilkového výdeje léčivých přípravků zajistit informační službu poskytovanou farmaceutem a Váš dotaz zodpovědět. Vaše osobní údaje uchováváme za účelem reakce na Váš dotaz a zajištění řádné odpovědi a případně následné komunikace týkající se daného dotazu. Pro poskytnutí řádné informace je nezbytné nám poskytnout všechny důležité informace včetně informací o zdravotním stavu a anamnéze. Proti uchování dotazu za účelem navazující komunikace můžete podat námitky. Stejně tak můžete kdykoliv anebo rovnou při položení dotazu odmítnout ověřování zpětné vazby.

2.2. Právní základ pro zpracování: plnění právní povinnosti dle § 85 odst. 2 písm. d) zákona o léčivech, u samotného dotazu pak také po jeho vyřízení oprávněný zájem na uchování komunikace pro případnou další navazující komunikaci. Využíváme také oprávněný zájem pro odeslání dotazu ke zpětné vazbě.

2.3. Příjemci: kategorie zpracovatelů dle článku 1.3. zásad.

2.4. Kategorie dotčených údajů: identifikační a kontaktní údaje, údaj o věku a obtížích, dotaz a jeho obsah, technické údaje, údaje o zdravotním stavu týkající se položeného dotazu.

2.5. Doba, po kterou budou údaje uloženy: pouze po dobu vyřizování dotazu a nejdéle po dobu 12 měsíců pro případné navazující otázky.

3. Služba Garance při zakoupení našich produktů a dotazy týkající se výběru a užívání volně prodejných humánních léčivých přípravků a zdravotnických prostředků

3.1. Účel: pokud nám položíte dotaz a odsouhlasíte podmínky služby Garance, budeme zpracovávat Vaše osobní údaje pro zajištění služby Garance, veškerou nezbytnou související komunikaci, organizaci, poskytnutí případného plnění v rámci služby Garance a také pro kontrolu a předcházení podvodům v rámci služby Garance. Pro realizaci této služby přiřadíme k údajům o Vašem dotazu a našich doporučeních také informace o tom, zda byl na základě doporučení realizován nákup a v jakém rozsahu. Využití služby Garance můžete kdykoliv odmítnout a bude ukončeno související zpracování osobních údajů – svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat. Můžete podat námitky proti uchování e-mailu za účelem kontroly podvodů v rámci služby Garance.

3.2. Právní základ pro zpracování: souhlas, který je poskytován zcela dobrovolně a je možné jej kdykoliv odvolat. Plněním garance a související uchování osobních údajů je pro plnění smlouvy a také pro plnění právních předpisů v oblasti daní. Pro předcházení podvodům v rámci služby Garance je uložen e-mail na základě oprávněného zájmu.

3.3. Příjemci: kategorie zpracovatelů dle článku 1.3. zásad.

3.4. Kategorie dotčených údajů: identifikační údaje, kontaktní údaje, údaj o věku a obtížích, dotaz a jeho obsah, údaje o zdravotním stavu včetně anamnézy, informace o uskutečněných nákupech konkrétních produktů v návaznosti na dotaz, informace o splnění lhůt a jiných podmínek pro poskytnutí služby Garance, technické údaje, související komunikace a údaje týkající se plnění v rámci služby Garance.

3.5. Doba, po kterou budou údaje uloženy: doba existence garance dle služby Garance, nejdéle tři měsíce pro účely organizace služby Garance a poskytnutí plnění v rámci služby Garance. Pro účely dodržení podmínek služby Garance jsou uchovány informace o jejím využití pro konkrétní produkty po dobu jejího trvání dle pravidel služby Garance a 30 dní poté. Při době trvání služby Garance delší než jeden rok jsou po dobu 12-ti měsíců jsou uchovány e-maily osob využívajících službu Garance za účelem předcházení podvodů v rámci služby. Omezený rozsah údajů je uchován z důvodu plnění právních povinností v oblasti daní, a to po dobu 10let.

4. Oprávněný zájem k ochraně práv správce

4.1. Účel: v případě, že nám položíte dotaz a/nebo využijete službu Garance, uchováme omezený rozsah Vašich údajů, zejména důkazy k učiněným právním jednáním, poskytnutým souhlasům a z tohoto důvodu důležité komunikace a dokumentace pro případ kontroly ze strany orgánu dozoru (abychom prokázali soulad s účinnou právní úpravou) a pro obranu v případě soudních a jiných řízení.

4.2. Právní základ pro zpracování: oprávněný zájem, který je možné kdykoliv namítat.

4.3. Příjemci: kategorie zpracovatelů dle článku 1.3. zásad.

4.4. Kategorie dotčených údajů: pouze dokumenty nezbytné pro prokázání souladu, výkon práv nebo obranu proti nárokům a důležitá související komunikace.

4.5. Doba, po kterou budou údaje uloženy: tři roky od ukončení zpracování dle původního právního titulu, přičemž doba zpracování neskončí dříve, než případné aktivní soudní či jiné řízení.

5. Oprávněný zájem na zpracování anonymních statistik využívání služby Garance

5.1. Účel: v případě, že využijete službu Garance a případně uplatníte nároky ze služby Garance vyplývající, budeme si vést anonymní statistiku o jednotlivých volně prodejných humánních léčivých přípravků nebo zdravotnických prostředků a důvodech uplatněných nároků v rámci služby Garance.

5.2. Právní základ pro zpracování: oprávněný zájem, proti kterému mohou být kdykoliv podány námitky.

5.3. Příjemci: kategorie zpracovatelů dle článku 1.3. zásad.

5.4. Kategorie dotčených údajů: pouze anonymizované údaje bez možnosti data jakkoliv zpětně přiřadit ke konkrétní osobě.

5.5. Doba, po kterou budou údaje uloženy: anonymizace bude prováděna průběžně tak, abychom vždy minimalizovali dobu, po kterou jsou Vaše údaje uloženy. Následně budou uloženy pouze zcela anonymní statistiky.

6. Plnění právních povinností správce

6.1. Účel: V případě, že nám ukládá účinný právní předpis povinnost uchovat určité osobní údaje, například za účelem plnění povinností v oblasti farmakovigilance, řádného vedení účetnictví, zajištění plnění povinností dle daňových předpisů nebo povinností vyplývajících z regulace reklamy, zpracováváme osobní údaje tak, jak daný právní předpis stanoví.

6.2. Právní základ pro zpracování: plnění právní povinnosti dle konkrétního právního předpisu.

6.3. Příjemci: pouze oprávněný úřad/orgán dozoru v případech, kdy to ukládá konkrétní právní předpis.

6.4. Kategorie dotčených údajů: rozsah uložených osobních údajů nepřesáhne rozsah stanovený právním předpisem nebo nezbytný k plnění dané právní povinnosti.

6.5. Doba, po kterou budou údaje uloženy: dle konkrétního právního předpisu.

7. Práva subjektů

7.1. Subjekt má právo na přístup k osobním údajům, právo na opravu, právo na výmaz a právo na omezení zpracování.

7.2. Pokud jsou osobní údaje zpracovávány automatizovaně, na základě souhlasu, má subjekt také právo na přenositelnost údajů.

7.3. Subjekt má právo vždy při zpracování na základě oprávněného zájmu vznést námitku proti zpracování jeho/jejích osobních údajů.

7.4. Souhlas může být kdykoliv odvolán.

7.5. V případě, že si nepřejete obdržet žádost o zpětnou vazbu, můžete nám to sdělit v rámci dotazu anebo na kterýkoliv náš kontaktní údaj výše.

7.6. Subjekt má právo podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů – www.uoou.cz.

7.7. Všechna práva mohou být uplatněna na kontaktech správce shora.

8. Závěrečná ustanovení

8.1. Podrobné informace o zpracování osobních údajů ze strany správce včetně vysvětlení práv a postupů pro jejich uplatnění jsou dostupné na Politika ochrany osobních údajů Lekarna.cz - Lékárna.cz.

8.2. Tyto zásady mohou být v případě potřeby aktualizovány. Změna je účinná doručením oznámení subjektu.

8.3. Verze zásad: říjen 2021.

DOPRAVA ZDARMA

k nákupu nad 599 Kč

Přihlaste se k odběru novinek
a slevový kód vám pošleme e-mailem.