Produkt je dlouhodobě nedostupný
Termín distribuce je neznámý
Značka Hugo Boss však na vavřínech neusíná a nadále tvoří velmi moderní vůně. Špičkou však pravděpodobně doposud zůstává Boss No. 6 z roku 1998. Vůně, která svůj úspěch (jedna z pěti nejprodávanějších mužských vůní) téměř zaspala. Reklamní kampaň při uvedení nebyla příliš silná a tak se kombinace cedru se zvláštním podtónem hřebíčku a mechu, dotvořená jablkem, bergamotovou silicí a skořicí stávala u spotřebitelů oblíbenou poněkud pomaleji, než by si zasloužila. Nakonec však právem zvítězila a stala se synonymem úspěšného moderního evropského muže. Stejně jako celá současná produkce značky Hugo Boss.
Nový výtvor značky HUGO BOSS na přelomu oddělujícím nové tisíciletí a vytvořený pro ty chvíle, kdy na něj muž má tu správnou náladu, je provokativní, výjimečný a šíří kolem sebedůvěru a sex appeal, stejně jako ten, kdo jej nosí.
Poprvé v historii s kombinací zázvoru a limetky v novém akordu hlavy vůně, nabízí tato vzrušující nová linie doplněk a zcela novou dimenzi rodiny vůní HUGO, přinášejíce dokonalost pro takové příležitosti, kdy uspějí jen ti nejlepší. Ať už je to na večerním rendez-vous nebo při zvláště slavnostním obědě, muž, který nosí vůni HUGO Dark Blue ví, jak vyjádřit sám sebe, ale svou vůni si vybírá tak, aby "seděla" jemu, ne ostatním!
Složení:
HLAVA - indická limetka, malabarský zázvor
SRDCE - pelargónie, cypřiš, šalvěj
ZÁKLAD - benzoin, kadidlo, pačuli
Pro přidání položky do oblíbených musíte být přihlášeni.
Nejdříve se musíte přihlásit.