Dárky na poslední chvíli? Žádný problém!
Sháníte dárky? Mrkněte do našeho betléma - najdete tam spoustu tipů na dárky pro každého člena rodiny! Navíc můžete vyhrát celý nákup zadarmo, pěknou slevu, dárek nebo dopravu zdarma.
Jak to bude s doručením?
Pokud chcete, aby vám dárky dorazily pod stromeček včas, zkontrolujte datum odeslání ze skladu - uvádíme ho u každého produktu a vidíte ho i v košíku. Asi vás nepřekvapí, že datum odeslání celé objednávky se řídí její "nejpomalejší" položkou, na kterou ty "rychlejší" musejí ve skladu počkat.
Termín doručení uvádíme jako předpokládaný - je už plně v rukou našich dopravců.
Zásilkovna a kurýr InTime zatím nápor vánočních zásilek zvládají dobře - zásilky, které od nás převezmou ve středu 20. 12. stihnou doručit do Vánoc. Hůře na tom je Česká pošta - ta zatím slibuje, že doručí zásilky, které převezme v pondělí, nejpozději v úterý 19. 12. Zvolit Českou poštu jako dopravce dárků pod stromeček by tedy mělo být bezpečné naposledy o posledním předvánočním víkendu.
O tom, jak na tom s jednotliví dopravci s doručováním aktuálně jsou, vás informujeme také přímo u výběru způsobu dopravy v druhém kroku nákupního procesu.
Poslední termín pro objednávky dárků
Pokud si chcece trochu potrénovat nervy, nechte všechno na tu nejposlednější chvíli a objednejte dárky ve úterý 19. prosince do 14 hodin :-) To je ten nejzazší termín pro objednávky, které bychom měli ještě stihnout vyřídit před Vánocemi. Vybírejte ale jen zboží, které máme skladem (ani "skladem do 24 hodin" už se nestihne), zvolte si dopravu do Zásilkovny nebo kurýrem InTime a plaťte hned.
Objednávky, které pošlete 19. 12. po 14 hodině, vyřídíme až mezi svátky, případně po Novém roce. Sklad bude dostupné zboží odbavovat i 27. a 28. 12. (jen v pátek 29. 12. je inventura). Pokud tedy chcete mít zboží doma před Silvestrem, opět pozorně sledujte očekávané datum odeslání ze skladu.
Potřebujete se poradit s našimi lékárníky?
I naši online lékárníci si potřebují odpočinout a strávit vánoční svátky s rodinami a cukrovím, a proto bude online poradna v provozu do čtvrtka 21. 12. do 22 hodin. Pak se lékárníci přepnou do off-line režimu a zůstanou v něm až do 2. 1. 2018. V tuto dobu nebude možné si s lékárníky chatovat, ale můžete jim zanechat zprávu s dotazem. Tyto zprávy budou lékárníci v rámci možností vyřizovat i mezi svátky. Do běžného režimu se poradna vrátí opět po Novém roce.
Jak bude fungovat Zákaznické centrum
Operátorky zákaznického centa, které odpovídají na vaše dotazy k objednávkách či dostupnosti zboží, řeší reklamace a další nestandardní situace, zastihnete na telefonním čísle 466 444 233 a na e-mailu v pracovních dnech od 7 do 17 hodin, a to až do čtvrtka 21. 12. V pátek 22. 12. se jim pak dovoláte od 7 do 15:30.
Mezi svátky, tedy ve středu 27. a ve čtvrtek 28. 12. můžete zákaznické centrum kontaktovat od 8 do 15 hodin. V pátek 29. 12. bude probíhat inventura, takže zákaznické centrum nebude k dispozici.
Na chatu se operátorky zákaznického centra přepnuly do off-line režimu, kdy e-mailem odpovídají na zanechané zprávy, už před několika dny, aby měly více prostoru na vyřizování telefonických a e-mailových dotazů. Těch jsou v předvánočním období stovky denně.
Přejeme vám klidné prožití vánočních svátků a těšíme se na vás opět v roce 2018!
Vaši Lékárníci