Oblíbené položky

Úvodní strana » Magazín Lékárny.cz » Novinky » Dárky na poslední chvíli? Žádný problém!

Dárky na poslední chvíli? Žádný problém!

Sháníte dárky? Mrkněte do našeho betléma - najdete tam spoustu tipů na dárky pro každého člena rodiny! Navíc můžete vyhrát celý nákup zadarmo, pěknou slevu, dárek nebo dopravu zdarma.

 Jak to bude s doručením?

Pokud chcete, aby vám dárky dorazily pod stromeček včas, zkontrolujte datum odeslání ze skladu - uvádíme ho u každého produktu a vidíte ho i v košíku. Asi vás nepřekvapí, že datum odeslání celé objednávky se řídí její "nejpomalejší" položkou, na kterou ty "rychlejší" musejí ve skladu počkat.

 

Termín doručení uvádíme jako předpokládaný - je už plně v rukou našich dopravců. O tom, jak na tom s doručováním aktuálně jsou, vás informujeme přímo u výběru způsobu dopravy v druhém kroku nákupního procesu.

Pokud si chcece trochu potrénovat nervy, nechte všechno na tu nejposlednější chvíli a objednejte dárky ve středu 20. prosince do 10 hodin :-) To je ten nejzazší termín pro objednávky, které bychom měli ještě stihnout vyřídit před Vánocemi. Vybírejte ale jen zboží, které máme skladem (ani "skladem do 24 hodin" už se nestihne) a plaťte hned.

Objednávky, které pošlete 20. 12. po 10 hodině, vyřídíme až mezi svátky, případně po Novém roce.  Sklad bude dostupné zboží odbavovat i 27. a 28. 12. (jen v pátek 29. 12. je inventura). Pokud tedy chcete mít zboží doma před Silvestrem, opět pozorně sledujte očekávané datum odeslání ze skladu.

Potřebujete se poradit s našimi lékárníky?

I naši online lékárníci si potřebují odpočinout a strávit vánoční svátky s rodinami a cukrovím, a proto bude online poradna v provozu do čtvrtka 21. 12. do 22 hodin. Pak se lékárníci přepnou do off-line režimu a zůstanou v něm až do 2. 1. 2018. V tuto dobu nebude možné si s lékárníky chatovat, ale můžete jim zanechat zprávu s dotazem. Tyto zprávy budou lékárníci v rámci možností vyřizovat i mezi svátky. Do běžného režimu se poradna vrátí opět po Novém roce. 

Jak bude fungovat Zákaznické centrum

Operátorky zákaznického centa, které odpovídají na vaše dotazy k objednávkách či dostupnosti zboží, řeší reklamace a další nestandardní situace, zastihnete na telefonním čísle 466 444 233 a na e-mailu v pracovních dnech od 7 do 17 hodin, a to až do čtvrtka 21. 12. V pátek 22. 12. se jim pak dovoláte od 7 do 15:30.  

Mezi svátky, tedy ve středu 27. a ve čtvrtek 28. 12. můžete zákaznické centrum kontaktovat od 8 do 15 hodin. V pátek 29. 12. bude probíhat inventura, takže zákaznické centrum nebude k dispozici.

Na chatu se operátorky zákaznického centra přepnuly do off-line režimu, kdy e-mailem odpovídají na zanechané zprávy, už před několika dny, aby měly více prostoru na vyřizování telefonických a e-mailových dotazů. Těch jsou v předvánočním období stovky denně.

Přejeme vám klidné prožití vánočních svátků a těšíme se na vás opět v roce 2018!

Vaši Lékárníci

Nakoupit dárky pro zdraví a krásu >

všechny články

Přečtěte si

 

Nejprodávanější značky

Akční nabídka do vaší schránky

Výhodné nabídky nemusíte hledat, pošleme vám je e-mailem.

Zkuste to, odhlásit se koneckonců můžete kdykoli.

Nahoru
OK
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Zjistit více
Zpracovávám