Vážení zákazníci,
máme pro vás DOBROU zprávu!
Úsilí našich týmů ve skladu a logistice, které jely na maximum nejen v pracovních dnech, ale i o víkendech se vyplatilo a situace se začíná opět vracet do normálu.
Co to znamená?
Situace se mění každý den, proto vám všechny změny a informace týkající se vašich objednávek na Lékárna.cz nabízíme na tomto místě a budeme je aktualizovat podle vývoje, abyste vždycky věděli, co od nás můžete čekat.
Děkujeme Vám za pochopení a ujišťujeme vás, že pro Vaši spokojenost děláme maximum.
Jedeme na 200 %, abyste svou objednávku dostali včas, nicméně aktuální zdržení v expedici zásilek je 2 dny.
Každý den se situace v našich skladech mění - poptávka převyšuje možnosti dodavatelů, u jednotlivých produktů vždy vidíte, zda máme vámi požadované zboží na skladě a jak rychle jsme schopni ho dodat. Mějte prosím pochopení, že v aktuální situaci nejsme schopni vyhovět tak, jak byste zrovna potřebovali.
Navzdory našemu velkému úsilí se skladová dostupnost velmi dynamicky mění. V těchto případech musíme, bohužel, přistoupit ke stornu nedostupných produktů ve vašich objednávkách a odbavit objednávku s těmi produkty, které k dispozici jsou. Děkujeme za pochopení.
Doufáme však, že v následujících dnech se situace zlepší a vy na našich stránkách uvidíte plnou nabídku zboží tak, jak jste byli zvyklí před opatřeními souvisejícími s koronavirem.
Vláda ČR v souvislosti s omezováním šíření nákazy coronavirem dne 16.3. 2020 doporučila zaměstnavatelům využívat z hygienických důvodů přednostně bezhotovostní platební styk, stejně tak osobám zajišťujícím služby omezit přímý kontakt se zákazníky. Lékárna.cz je zodpovědná firma a rozhodla se respektovat toto doporučení, dočasně tedy upřednostňuje bezhotovostní platby (platba dobírkou do odvolání není možná).
Děkujeme za pochopení.
Nejdříve se musíte přihlásit.